Polityka zwrotów i zwrotów pieniędzy
Masz prawo anulować zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania bez podania przyczyny. Po anulowaniu masz kolejne 14 dni na odesłanie produktu.
Warunki zwrotu
- Stan produktu: Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Produkt musi być również zwrócony w oryginalnym opakowaniu.
- Artykuły niepodlegające zwrotowi: Niektóre rodzaje towarów, takie jak produkty łatwo psujące się, artykuły personalizowane lub produkty wrażliwe higienicznie (np. kosmetyki), nie podlegają zwrotowi.
Proces zwrotu
- Kontakt: Aby rozpocząć zwrot, należy skontaktować się z naszą obsługą klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia za pośrednictwem info@drivemax.nl. Podaj numer zamówienia oraz powód zwrotu.
- Otrzymanie instrukcji zwrotu: Otrzymasz od nas instrukcje zwrotu po kontakcie z obsługą klienta.
Nazwa ulicy: 3 N Gould St Miasto: Sheridan
Stan: Wyoming (WY)
Kod pocztowy: 82801
Kraj: Verenigde Staten
Koszty zwrotu
Koszty zwrotu produktu ponosi klient. Zwroty należy zgłaszać wcześniej. Dokładne koszty zwrotu zależą od kraju wysyłki i wybranej usługi dostawy.
Proces zwrotu pieniędzy
- Czas przetwarzania zwrotu: Dokładamy starań, aby zwroty były przetwarzane w ciągu 7 dni od otrzymania zwracanego produktu.
- Metoda zwrotu: Zwroty są realizowane za pomocą oryginalnej metody płatności użytej podczas zakupu.
Specyficzne scenariusze
- Uszkodzone lub wadliwe przedmioty: Jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy produkt, natychmiast skontaktuj się z nami, przesyłając zdjęcia uszkodzonego przedmiotu. Zorganizujemy wymianę lub zwrot pieniędzy tak szybko, jak to możliwe.
- Otrzymano niewłaściwy produkt: Jeśli przypadkowo otrzymałeś niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami, aby otrzymać właściwe artykuły bez dodatkowych kosztów.
- Produkt nie dotarł: Jeśli Twój produkt nie dotarł w oczekiwanym czasie dostawy, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zbadać sytuację i znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Twoje zamówienie może być jeszcze w drodze. Sprawdź tutaj naszą politykę wysyłki oraz status zamówienia na naszej strona śledzenia.
- Zmiana zdania: Możesz zwrócić każdy produkt w wyznaczonym terminie, pod warunkiem spełnienia naszych warunków zwrotu.
- Anulowanie: Możesz anulować zamówienie bezpłatnie w ciągu 24 godzin od złożenia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, musisz poczekać na otrzymanie przedmiotu i następnie postępować zgodnie ze standardowym procesem zwrotu.
- Wymiana: Wymiany nie są akceptowane. Aby wymienić produkt, zwróć posiadany artykuł i złóż nowe zamówienie po zatwierdzeniu zwrotu. To zapewnia najszybszą obsługę.
Informacje o firmie
Nazwa strony internetowej: Drivemax
Adres: Gondalaan 29a, 7471LC, Goor, Overijssel, Nederland
E-Mail: info@drivemax.nl
Formularz kontaktowy: tutaj
Telefon: +31 613351265
Nazwa firmy: Drivemax
Numer firmy: 77723643
Numer VAT: NL003227640B97
Godziny otwarcia Obsługi Klienta:
Poniedziałek do piątku od 09:00 do 17:00
Sobota i niedziela od 10:00 do 15:00
Staramy się odpowiedzieć w ciągu jednego dnia.