Ogólne Warunki
Warunki ogólne
Ta strona internetowa jest zarządzana przez Drivemax. Na całej stronie terminy „my”, „nas”, „nasz” i „przedsiębiorca” odnoszą się do Drivemax. Drivemax oferuje tę stronę internetową, w tym wszystkie informacje, narzędzia i usługi dostępne na tej stronie, Tobie, użytkownikowi, pod warunkiem, że zgadzasz się na wszystkie tutaj wymienione warunki, polityki i powiadomienia.
Odwiedzając naszą stronę i/lub dokonując u nas zakupu, zgadzasz się na naszą „Usługę” i zgadzasz się być związany następującymi ogólnymi warunkami („Warunki świadczenia usług”, „Warunki”), w tym dodatkowymi ogólnymi warunkami i politykami, do których odwołuje się niniejszy dokument i/lub które są dostępne za pośrednictwem hiperłącza. Te Warunki świadczenia usług mają zastosowanie do wszystkich użytkowników witryny, w tym, ale nie wyłącznie, do użytkowników będących przeglądarkami, dostawcami, klientami, sprzedawcami i/lub współtwórcami treści.
Przeczytaj uważnie te Warunki świadczenia usług, zanim odwiedzisz lub użyjesz naszej strony internetowej. Odwiedzając lub korzystając z jakiejkolwiek części witryny, zgadzasz się być związany tymi Warunkami świadczenia usług. Jeśli nie zgadzasz się ze wszystkimi warunkami tej umowy, nie masz dostępu do witryny i nie możesz korzystać z usług. Jeśli te Warunki świadczenia usług są uważane za ofertę, akceptacja jest wyraźnie ograniczona do tych Warunków świadczenia usług.
Wszystkie nowe funkcje lub narzędzia dodane do obecnego sklepu podlegają również Warunkom świadczenia usług. Najnowszą wersję Warunków świadczenia usług można w każdej chwili przeglądać na tej stronie. Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji, zmiany lub zastąpienia dowolnej części tych Warunków świadczenia usług poprzez umieszczenie aktualizacji i/lub zmian na naszej stronie internetowej. To Twoja odpowiedzialność, aby regularnie sprawdzać tę stronę pod kątem zmian. Kontynuowanie korzystania z witryny lub dostęp do niej po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian oznacza akceptację tych zmian.
Nasz sklep jest hostowany przez Shopify Inc. Oni zapewniają nam internetową platformę e-commerce, dzięki której możemy sprzedawać Ci nasze produkty i usługi.
Akceptując niniejsze Warunki Usługi, oświadczasz, że masz co najmniej pełnoletność w stanie lub prowincji, w której mieszkasz, lub że jesteś pełnoletni w stanie lub prowincji, w której mieszkasz, i że udzieliłeś nam zgody na zezwolenie wszystkim Twoim niepełnoletnim członkom rodziny na korzystanie z tej strony.
Nie możesz używać naszych produktów do celów nielegalnych lub niedozwolonych, ani nie możesz podczas korzystania z Usługi naruszać przepisów prawa obowiązujących w Twojej jurysdykcji (w tym między innymi przepisów dotyczących praw autorskich).
Nie wolno wysyłać robaków, wirusów ani żadnego kodu o charakterze destrukcyjnym.
Naruszenie któregokolwiek z Warunków spowoduje natychmiastowe zakończenie Twoich usług.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług komukolwiek w dowolnym czasie i z dowolnego powodu.
Rozumiesz, że Twoje treści (z wyjątkiem danych karty kredytowej) mogą być przesyłane w formie niezaszyfrowanej i mogą obejmować (a) przesyłanie przez różne sieci; oraz (b) zmiany w celu spełnienia i dostosowania do wymagań technicznych łączenia sieci lub urządzeń. Dane karty kredytowej są zawsze szyfrowane podczas przesyłania przez sieci.
Zgadzasz się nie reprodukować, nie duplikować, nie kopiować, nie sprzedawać, nie odsprzedawać ani nie wykorzystywać żadnej części Usługi, korzystania z Usługi ani dostępu do Usługi lub jakiegokolwiek kontaktu na stronie internetowej, za pośrednictwem której usługa jest oferowana, bez wyraźnej pisemnej zgody z naszej strony.
Nagłówki użyte w niniejszej umowie są zamieszczone wyłącznie dla wygody i nie będą ograniczać ani w inny sposób wpływać na niniejsze Warunki.
ARTYKUŁ 1 - DEFINICJE
W niniejszych warunkach rozumie się przez:
Okres na odstąpienie od umowy: okres, w którym konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy;
Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w ramach działalności zawodowej lub gospodarczej i zawiera umowę na odległość z przedsiębiorcą;
Dzień: Wprowadź datę
Transakcja długoterminowa: umowa na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których obowiązek dostawy i/lub odbioru jest rozłożony w czasie;
Trwały nośnik danych: każde narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie skierowanych do niego informacji w sposób umożliwiający ich późniejsze odczytanie i niezmienioną reprodukcję przechowywanych informacji.
Prawo do odstąpienia: możliwość konsumenta do odstąpienia od umowy na odległość w okresie na odstąpienie;
Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna, która oferuje produkty i/lub usługi na odległość konsumentom;
Umowa na odległość: umowa, w ramach systemu organizowanego przez przedsiębiorcę do sprzedaży na odległość produktów i/lub usług, do momentu zawarcia umowy wyłącznie z wykorzystaniem jednej lub więcej technik komunikacji na odległość;
Technika komunikacji na odległość: środek, który może być użyty do zawarcia umowy, bez konieczności jednoczesnego przebywania konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym miejscu.
Ogólne Warunki: niniejsze Ogólne Warunki przedsiębiorcy.
ARTYKUŁ 2 - TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORCY
• Adres e-mail: info@drivmax.nl
• KVK: NL003227640B97
• Numer VAT: 77723643
• Adres: Gondalaan 29a, 7471LC, Goor, Overijssel, Holandia
ARTYKUŁ 3 - ZASTOSOWANIE
Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy oraz do każdej zawartej umowy na odległość i zamówień między przedsiębiorcą a konsumentem.
Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszych ogólnych warunków jest udostępniany konsumentowi. Jeśli jest to rozsądnie niemożliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że ogólne warunki można przeglądać u przedsiębiorcy i że na żądanie konsumenta zostaną one niezwłocznie bezpłatnie przesłane.
Jeśli umowa na odległość jest zawierana elektronicznie, w odstępstwie od poprzedniego ustępu i przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych ogólnych warunków może być udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w taki sposób, aby konsument mógł go łatwo zapisać na trwałym nośniku danych. Jeśli jest to rozsądnie niemożliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami drogą elektroniczną oraz że na żądanie konsumenta zostaną one bezpłatnie przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób.
Na wypadek, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków stosowane są również szczególne warunki dotyczące produktów lub usług, drugi i trzeci ustęp mają odpowiednie zastosowanie, a konsument w przypadku sprzecznych ogólnych warunków może zawsze powołać się na obowiązujące postanowienie, które jest dla niego najbardziej korzystne.
Jeśli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków w jakimkolwiek momencie okaże się w całości lub częściowo nieważne lub zostanie unieważnione, umowa i pozostałe warunki pozostają w mocy, a odpowiednie postanowienie zostanie niezwłocznie zastąpione w drodze wzajemnych uzgodnień postanowieniem, które w możliwie największym stopniu odzwierciedla cel oryginalnego postanowienia.
Sytuacje nieuregulowane w niniejszych ogólnych warunkach należy oceniać „duchem” tych ogólnych warunków.
Niejasności dotyczące interpretacji lub treści jednego lub więcej postanowień naszych warunków należy interpretować „duchem” tych ogólnych warunków.
ARTYKUŁ 4 - OFERTA
Jeśli oferta ma ograniczony czas ważności lub jest składana pod warunkiem, jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
Oferta jest niezobowiązująca. Przedsiębiorca ma prawo zmieniać i dostosowywać ofertę.
Oferta zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi właściwą ocenę oferty. Jeśli przedsiębiorca korzysta z obrazów, są one wiernym odwzorowaniem oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste pomyłki lub błędy w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.
Wszystkie obrazy, specyfikacje i dane w ofercie są orientacyjne i nie mogą stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych lub rozwiązania umowy.
Obrazy produktów są wiernym odwzorowaniem oferowanych produktów. Przedsiębiorca nie gwarantuje, że wyświetlane kolory dokładnie odpowiadają rzeczywistym kolorom produktów.
Każda oferta zawiera takie informacje, aby konsument miał jasność co do praw i obowiązków związanych z akceptacją oferty. Dotyczy to w szczególności:
cena, z wyjątkiem kosztów odprawy celnej i podatku VAT od importu. Te dodatkowe koszty ponosi i ryzykuje klient. Poczta i/lub kurier korzysta z szczególnego systemu dla usług pocztowych i kurierskich w odniesieniu do importu. System ten obowiązuje, gdy towary są importowane do kraju docelowego UE, co ma miejsce w niniejszym przypadku. Poczta i/lub kurier pobiera VAT (wraz z ewentualnymi kosztami odprawy celnej) od odbiorcy towarów;
ewentualne koszty wysyłki;
sposób zawarcia umowy oraz jakie czynności są do tego potrzebne;
czy prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie, czy nie;
sposób płatności, dostawy i realizacji umowy;
termin akceptacji oferty lub termin, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;
wysokość stawki za komunikację na odległość, jeśli koszty korzystania z techniki komunikacji na odległość są naliczane na innej podstawie niż regularna stawka podstawowa za używane medium komunikacyjne;
czy umowa jest archiwizowana po zawarciu, a jeśli tak, to w jaki sposób konsument może ją przeglądać;
sposób, w jaki konsument może przed zawarciem umowy sprawdzić i w razie potrzeby poprawić dane przekazane w ramach umowy;
ewentualne inne języki, w których oprócz niderlandzkiego umowa może być zawarta;
kodeksy postępowania, którym przedsiębiorca podlega, oraz sposób, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami drogą elektroniczną; oraz
minimalny czas trwania umowy na odległość w przypadku transakcji trwającej.
Opcjonalnie: dostępne rozmiary, kolory, rodzaje materiałów.
ARTYKUŁ 5 - UMOWA
Umowa zostaje zawarta, z zastrzeżeniem postanowień ustępu 4, w momencie akceptacji oferty przez konsumenta i spełnienia warunków z nią związanych.
Jeśli konsument zaakceptował ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdzi drogą elektroniczną otrzymanie akceptacji oferty. Dopóki potwierdzenie otrzymania tej akceptacji nie zostanie przesłane przez przedsiębiorcę, konsument może odstąpić od umowy.
Jeśli umowa zostaje zawarta elektronicznie, przedsiębiorca podejmuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia elektronicznego przesyłania danych oraz zapewnia bezpieczne środowisko internetowe. Jeśli konsument może płacić elektronicznie, przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki bezpieczeństwa.
Przedsiębiorca może - w ramach przepisów prawa - sprawdzić, czy konsument jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań płatniczych, jak również wszystkie fakty i czynniki istotne dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. Jeśli na podstawie tego badania przedsiębiorca ma uzasadnione powody, by nie zawierać umowy, ma prawo odmówić zamówienia lub wniosku z uzasadnieniem lub nałożyć szczególne warunki na realizację.
Przedsiębiorca przekaże konsumentowi przy produkcie lub usłudze następujące informacje, na piśmie lub w taki sposób, aby konsument mógł je przechowywać w dostępnej formie na trwałym nośniku danych:
1. adres siedziby przedsiębiorcy, pod którym konsument może zgłaszać reklamacje;
2. warunki, na jakich i sposób, w jaki konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia, lub wyraźne powiadomienie o wyłączeniu prawa do odstąpienia;
3. informacje o gwarancjach i istniejącej obsłudze posprzedażowej;
4. dane zawarte w artykule 4 ustęp 3 niniejszych warunków, chyba że przedsiębiorca przekazał te dane konsumentowi przed wykonaniem umowy;
5. wymagania dotyczące wypowiedzenia umowy, jeśli umowa ma trwać dłużej niż rok lub jest zawarta na czas nieokreślony.
W przypadku transakcji trwającej postanowienie z poprzedniego ustępu ma zastosowanie tylko do pierwszej dostawy.
Każda umowa jest zawierana pod warunkiem zawieszającym wystarczającej dostępności odpowiednich produktów.
ARTYKUŁ 6 – PRAWO DO ODSTĄPIENIA
Przy zakupie produktów konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Ten okres na odstąpienie rozpoczyna się w dniu następnym po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub przez wcześniej wskazanego przez konsumenta i przedsiębiorcy znanego przedstawiciela.
W czasie okresu na odstąpienie konsument będzie obchodził się z produktem i opakowaniem ostrożnie. Rozpakowuje i używa produkt tylko w takim zakresie, jaki jest niezbędny do oceny, czy chce go zachować. Jeśli skorzysta z prawa do odstąpienia, zwróci produkt wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami i – jeśli to rozsądnie możliwe – w oryginalnym stanie i opakowaniu przedsiębiorcy, zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami przekazanymi przez przedsiębiorcę.
Gdy konsument chce skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia, jest zobowiązany poinformować o tym przedsiębiorcę w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Powiadomienie powinno nastąpić w formie pisemnej lub e-mailowej. Po poinformowaniu o chęci odstąpienia klient musi zwrócić produkt w ciągu 14 dni. Konsument powinien udowodnić, że dostarczone rzeczy zostały zwrócone na czas, na przykład za pomocą dowodu nadania.
Jeśli klient po upływie terminów określonych w ustępach 2 i 3 nie poinformuje o chęci skorzystania z prawa do odstąpienia lub nie zwróci produktu przedsiębiorcy, umowa zostaje zawarta.
ARTYKUŁ 7 - KOSZTY W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA
Jeśli konsument skorzysta ze swojego prawa do odstąpienia, koszty zwrotu produktów ponosi konsument.
Jeśli konsument dokonał płatności, przedsiębiorca zwróci tę kwotę tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Warunkiem jest jednak, że produkt został już odebrany przez sprzedawcę internetowego lub przedstawiono niezbity dowód kompletnego zwrotu.
ARTYKUŁ 8 - WYŁĄCZENIE PRAWA DO ODSTĄPIENIA
Przedsiębiorca może wyłączyć prawo konsumenta do odstąpienia od umowy w odniesieniu do produktów opisanych w ustępach 2 i 3. Wyłączenie prawa do odstąpienia obowiązuje tylko wtedy, gdy przedsiębiorca wyraźnie poinformował o tym w ofercie, przynajmniej w odpowiednim czasie przed zawarciem umowy.
Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy jest możliwe tylko w przypadku produktów:
1. które zostały stworzone przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacjami konsumenta;
2. które są wyraźnie o charakterze osobistym;
3. które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone;
4. które mogą szybko ulec zepsuciu lub przeterminowaniu;
5. których cena jest uzależniona od wahań na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu;
6. w przypadku pojedynczych gazet i czasopism;
7. w przypadku nagrań audio i wideo oraz oprogramowania komputerowego, których konsument naruszył plombę.
8. w przypadku produktów higienicznych, których konsument naruszył plombę.
Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy jest możliwe tylko w przypadku usług:
1. dotyczące zakwaterowania, transportu, usług restauracyjnych lub rekreacyjnych świadczonych w określonym dniu lub w określonym okresie;
2. których dostawa została rozpoczęta za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. dotyczące zakładów i loterii.
ARTYKUŁ 9 - CENA
Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen oferowanych produktów i/lub usług w okresie ważności oferty, również w wyniku zmian stawek VAT.
W odstępstwie od poprzedniego ustępu przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi, których ceny są powiązane ze zmianami na rynku finansowym i na które przedsiębiorca nie ma wpływu, po cenach zmiennych. Ta zależność od wahań oraz fakt, że podane ceny są cenami orientacyjnymi, są wskazane w ofercie.
Podwyżki cen w ciągu 3 miesięcy od zawarcia umowy są dozwolone tylko wtedy, gdy są wynikiem przepisów prawnych lub regulacji.
Podwyżki cen od 3 miesięcy po zawarciu umowy są dozwolone tylko wtedy, gdy przedsiębiorca to uzgodnił i:
1. są wynikiem przepisów prawnych lub regulacji; lub
2. konsument ma prawo wypowiedzieć umowę z dniem wejścia w życie podwyżki cen.
Miejsce dostawy zgodnie z artykułem 5, ustęp 1, Ustawy o podatku od towarów i usług z 1968 roku znajduje się w kraju, w którym rozpoczyna się transport. W niniejszym przypadku dostawa odbywa się poza UE. W związku z tym przez pocztę lub kuriera u odbiorcy zostanie pobrany podatek VAT importowy lub opłaty celne. W związku z tym przedsiębiorca nie naliczy podatku VAT.
Wszystkie ceny podlegają zastrzeżeniu błędów drukarskich i składania. Za skutki błędów drukarskich i składania nie ponosi się odpowiedzialności. W przypadku błędów drukarskich i składania przedsiębiorca nie jest zobowiązany do dostarczenia produktu po błędnej cenie.
ARTYKUŁ 10 - ZGODNOŚĆ I GWARANCJA
Przedsiębiorca gwarantuje, że produkty i/lub usługi spełniają warunki umowy, specyfikacje podane w ofercie, rozsądne wymagania dotyczące trwałości i/lub użyteczności oraz obowiązujące w dniu zawarcia umowy przepisy prawne i/lub regulacje rządowe. Jeśli uzgodniono, przedsiębiorca gwarantuje również, że produkt nadaje się do innego niż normalne użycie.
Gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, producenta lub importera nie narusza ustawowych praw i roszczeń, które konsument może dochodzić wobec przedsiębiorcy na podstawie umowy.
Ewentualne wady lub niewłaściwie dostarczone produkty należy zgłosić przedsiębiorcy na piśmie w ciągu 14 dni od dostawy. Zwrot produktów powinien nastąpić w oryginalnym opakowaniu i w stanie nienaruszonym.
Okres gwarancji przedsiębiorcy odpowiada okresowi gwarancji fabrycznej. Przedsiębiorca nigdy jednak nie ponosi odpowiedzialności za ostateczną przydatność produktów do indywidualnego zastosowania przez konsumenta ani za jakiekolwiek porady dotyczące użycia lub zastosowania produktów.
Gwarancja nie obowiązuje, jeśli:
Konsument sam naprawił i/lub przerobił dostarczone produkty lub zlecił ich naprawę i/lub przeróbkę osobom trzecim;
Dostarczone produkty były narażone na nienormalne warunki lub były w inny sposób nieostrożnie traktowane lub niezgodne z instrukcjami przedsiębiorcy i/lub były traktowane na opakowaniu;
Niesprawność jest w całości lub częściowo wynikiem przepisów ustanowionych lub ustanowionych przez władze dotyczących rodzaju lub jakości stosowanych materiałów.
ARTYKUŁ 11 - INFORMACJE OSOBISTE
W przypadku przekazania danych osobowych za pośrednictwem sklepu obowiązuje nasza Polityka prywatności. Aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.
SEKCJA 12 - BŁĘDY, NIEDOKŁADNOŚCI I POMINIĘCIA
Od czasu do czasu na naszej stronie lub w Usłudze mogą znajdować się informacje zawierające błędy typograficzne, niedokładności lub pominięcia dotyczące opisów produktów, cen, promocji, ofert, kosztów wysyłki produktów, czasów tranzytu i dostępności. Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania wszelkich błędów, niedokładności lub pominięć oraz do zmiany lub aktualizacji informacji lub anulowania zamówień, jeśli informacje w Usłudze lub na powiązanej stronie internetowej w dowolnym momencie i bez uprzedzenia są nieprawidłowe (nawet po złożeniu zamówienia).
Nie jesteśmy zobowiązani do aktualizowania, zmieniania lub wyjaśniania informacji w Usłudze lub na powiązanej stronie internetowej, w tym między innymi informacji o cenach, chyba że wymaga tego prawo. W Usłudze lub na powiązanej stronie internetowej nie może być stosowana określona data aktualizacji lub odnowienia, aby wskazać, że wszystkie informacje w Usłudze lub na powiązanej stronie internetowej zostały zmienione lub zaktualizowane.
SEKCJA 13 - ZMIANY W WARUNKACH ŚWIADCZENIA USŁUG
Możesz w każdej chwili przeglądać najnowszą wersję Warunków świadczenia usług na tej stronie.
Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji, zmiany lub zastąpienia dowolnej części niniejszych Warunków świadczenia usług według własnego uznania poprzez umieszczanie aktualizacji i zmian na naszej stronie internetowej. To Twoja odpowiedzialność, aby regularnie sprawdzać naszą stronę pod kątem zmian. Twoje dalsze korzystanie z naszej strony internetowej lub usługi po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian w niniejszych Warunkach świadczenia usług oznacza akceptację tych zmian.